A Budapesti Operettszínház világosítója, Szegeden a Mágnás Miskában és koncerteken már világítástervezőként is kipróbálta magát. Ezt a mesterséget nem tanítják itthon, megálmodja, kitalálja, majd megkomponálja a fényt a színházi darabhoz. Wéber Tamás mellette énekel, táncol, zongorázik, fuvolázik, gitározik, orgonál, legutóbb 350 jelentkezőből beválogatták a Fame, a hírnév ára című musicalbe, Schlomo szerepére.
– A tánc és az ének szeretete befolyásolt abban, hogy az Operettszínház világosítópultjában találtad magad?
– Esztergomban születtem, tizennégy évesen kerültem Budapestre, a Bartók Béla Zeneművészeti Szakgimnáziumba, ahol fuvolaszakon kezdtem tanulni. A harmadik év végén átjelentkeztem énekszakra, de a musical- és operetténekléssel a nyaranta megrendezett Országos musical és operett kurzuson kezdtem el foglalkozni, ahol megismerkedtem Peller Károllyal. Tőle kérdeztem meg azt is, mi történik a Operettszínházban a világosítópultban. Segítségével egyszer bementem, és összeismerkedtem a fényszabályzót kezelő úrral. Így indult az ismerkedésem a világosítással.
Az interjú folytatását, elolvashatják a Pepita magazin júliusi számában…